vrijdag 11 mei 2012

Wat taarten

Op het moment staat het taarten maken een beetje op een laag pitje, aangezien mijn polsen niet echt mee werken helaas, ook heb ik in het ziekenhuis gelegen en nu 3 weken later  ben ik nog steeds ontzetten moe en  al mijn gewrichten doen zo'n ontzettend pijn. De pijn in mijn polsen die dateert al van  november 2011 en heb diverse cortisoneninjecties gehad en  heb zelfs in het gips gezeten voor een aantal weken, maar helaas heeft dtat allemaal niet mogen baten, A.s. maandag moet ik weer naar de reumatoloog om te kijken hoe of wat, dus ik ben benieuwd.
Maar goed  wat taarten, 10 februari  trouwde mijn broer en mijn zus en neefje waren over uit Corfu, hij was in januari jarig geweest en wilde dat tante Debbie een taart maakte voor hem dus  hij heeft gevraagd om een Ben 10 taart.



En op 25 april  hield mijn vriendinnetje Nikela haar kinderfeestje en vroeg of ik aljeblieft toch een taart voor haar wilde maken en wel een Monster high taart,


En ook voor de verjaardag die  een paar dagen later werd gehouden  moest er een taart gemaakt worden en  moest ook van monster high zijn  en dat is een stapeltaart geworden.


Groetjes Debbie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten